مقالات مرتبط

تفاوت کالج و دانشگاه در آلمان
اخبار و مطالب مهاجرت

4 تفاوت کالج و دانشگاه در آلمان

نظام آموزشی آلمان به شکلی طراحی گردیده که فقط 5 سال ابتدای آن مشترک است و در ادامه با توجه به علاقه‌مندی‌ها و استعدادیابی انجام شده دانش آموزان را در مدارس مختفی جهت ادامه تحصیل هدایت می‌کنند.

ادامه
آزمون های زبان آلمانی
اخبار و مطالب مهاجرت

آزمون های زبان آلمانی

قبل از هر چیزی این را بدانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری (آنلاین) می‌توانید زبان آلمانی را یاد بگیرید. در حال حاضر سفارت آلمان مدارک زبان موسسات زیر را به عنوان گواهی دانش زبانی می‌پذیرد:

ادامه
آوسبیلدونگ و تمکن مالی
مهاجرت

آوسبیلدونگ و تمکن مالی؟

یکی از سوالات متداول درباره آوسبیلدونگ ضرورت ارائه تمکن مالی است. مهاجر آراد جاوید آماده ارائه کلیه خدمات مهاجرت آلمان به کاربران عزیز است.

ادامه

آپوستیل مدارک چیست؟

یکی از مراحل مهم برای تایید و تصدیق مدارک آپوستیل کردن مدارک در سامانه میخک می‌باشد. در این مقاله قصد داریم جواب این سوال را بیابیم: آپوستیل مدارک چیست؟

آپوستیل مدارک یا آپوستیل شدن مدارک، فرایند تصدیق و تأیید اعتبار یک سند رسمی است. در این فرایند، یک سازمان یا نهاد قانونی مانند دادگستری به عنوان مرجع معتبر، اصالت و صحت سند را تأیید می‌کند و مهر آن بر روی سند مورد نظر چاپ می‌شود.

این فرایند برای اطمینان حاصل کردن از صحت و قابل قبول بودن سندها در حقوق، تجارت بین الملل و دادگستری استفاده می‌شود.

هنگامی که متقاضی مهاجرت مدارک خویش را جهت ترجمه رسمی به یک دارالترجمه رسمی تحویل می‌دهد باید اسکن مدارک را در سامانه میخک بارگذاری کرده و کد پیگیری دریافت کند.

برای رسمی شدن ترجمه باید مهر دادگستری و وزارت امور خارجه بر روی ترجمه‌ها زده شود تا آن ترجمه اصطلاحا ترجمه رسمی شده باشد.

چنانچه مدارک در سامانه میخک باگذاری نشده باشد امکان دریافت تاییدیه از وزارت امور خارجه برای ترجمه ها وجود ندارد و طبیعتا ترجمه رسمی انجام نمی‌شود.

در واقع آپوستیل اعتبار و تاییدی است بر مدارک شما که در کشورهای مقصد، که در آنجا به آن توجه خاصی می‌شود.

برای دریافت مشاوره رایگان و بررسی دقیق شرایط خویش با مشاوران دفتر آراد جاوید در ارتباط باشید.